Soft HoReCa Freya Restaurant Standard


  • MărciFreya
  • Cod Produs: Soft.Freya.S
  • Disponibilitate: La comandă

  • Contactați-ne!




Freya reprezinta o suita de aplicatii care se adreseaza proprietarilor de afaceri din piata HoReCa. Este un soft 100% romanesc, dezvoltat pe nevoile clientilor din piata romaneasca.

Freya Restaurant Standard include:

  • 1 licenta Front Office;
  • 1 licenta Back Office;
  • Licente definitive;
  • Baza de date locala;
  • Servicii de instalare remote incluse.

Cu Freya Restaurant monitorizati intreaga activitate de gestiune a afacerii dumneavoastra, indiferent ca este vorba despre:

  • Restaurant / Pizzerie
  • Pub / Bistro / Club
  • Cafenea / Bar / Crama
  • Fast - food / Autoservire

Freya Restaurant, versiunea STANDARD: marcaj, administrare, gestiune stocuri, meniu, retete.

Indiferent de pachetul achizitionat, echipa noastra asigura consultanta IT, suport tehnic, instalare, implementare, mentenanta si training de utilizare.

Caracteristici:

  • Este un produs premium, inovativ si creat cu mare atentie la detalii;
  • Este usor de utilizat, optimizat perfect pentru tehnologia Touchscreen;
  • Rapiditate in preluarea comenzilor si a servirii;
  • Se pot defini produsele din meniu, precum si retetele de preparare a produselor;
  • Produsele comandate se scad automat din stoc la inchiderea notei de plata;
  • Se pot vizualiza rapoarte rapide de incasari pe operatori pentru fiecare modalitate de plata, precum si rapoarte de vanzari mese-ospatari-sectii;
  • Comezile se inregistreaza in baza de date;
  • Produsele se inventariaza automat;
  • Exista posibilitatea de a inchide comenzi prin protocol;
  • Se pot emite, vizualiza si gestiona facturi si chitante;
  • Se pot tipari bonuri de comanda, bonuri de retur si note de plata;
  • Solutia poate emite rapoarte legate de orice aspect al afacerii dumneavoastra (incasari, stocuri, vanzari, personal etc.);
  • Solutia Freya securizeaza datele.

 

General
Mod de achizitionare Pentru preturi si detalii va rugam sa ne sunati la tel 0784 557 498
Valabilitate Nelimitat
Tip licenta 1 licenta Front Office; 1 licenta Back Office; Licente definitive;
Utilizare PC
Specificatii tehnice
Functii Definirea catalogului de produse sub o formă arborescentă cunumăr nelimitat de entități; Editarea vizuală a planului locației cu număr nelimitat de mese sau zone; Definirea unui număr nelimitat de operatori și drepturi; Definirea unui număr nelimitat de secții de preparare; Import /export automat al catalogului de produse din fisiereExcel / CSV; Marcarea produselor și trimiterea la secții de preparare; Marcarea avansată a comenzilor, prin fixarea atributelor depreparare, grupare pe platou, feluri, descrierea liberă a comenzii; Separarea și combinarea vânzărilor; Tipărirea bonurilor fiscale pe majoritatea echipamentelor fiscale depe piață; Tipărirea notei de informare, a bonurilor de comandă și a minirapoartelor; Generarea de rapoarte de vânzări pe categorii de produse, peoperatori sau pe secții de preparare; Integrarea cu diverse echipamente specializate: cititor de cardurimagnetice / RFID, sertar de bani, afișor client, cântar comercial; Interfață cu utilizatorul în mai multe limbi - momentan română și engleză; Integrare cu anumite modele de POS-uri bancare; Integrare cu aplicația Freya Mobile pentru marcarea comenzilorclienților de la masă, pe tabletă sau telefon mobil (Android); Definirea unui număr nelimitat de gestiuni; Definirea rețetelor clasice sau rețetelor complexe (Meniul zilei); Gestiunea cantitativă și valorică a stocurilor; Generarea tuturor documentelor de contabilitate primară (fișa demagazie, balanța de stoc, raportul de gestiune etc.); Export de date către programe contabile: SagaC, Win Mentor,WizCount, Omnidata; Registrul de casă; Chemare taxi din interfața Front Office: Clever Taxi sau Star Taxi; Definirea clienților și a grupelor de clienți; Asociere clienți pe vânzări; Preluare automată a greutății produselor folosind un cântarcomercial la vânzare; Sistem de mesagerie intern, comunicare în timp real cu operatoriisau cu secțiile de preparare; Delegarea operatorilor; Precomenzi către furnizori cu posibilitate de conversie în NIR larecepția mărfurilor; Descărcarea stocuri în mod on-line, la final de zi (Z), sau off-line; Transfer între gestiuni; Inventariere produse pe fiecare gestiune; Setare praguri de stoc - critic / optim, pe materii prime saumărfuri; Sugestii de aprovizionare în baza acestor praguri setate; Vizualizare Dashboard la deschidere aplicație Back Office: Evoluțiavânzărilor pe zile, încasări per operatori, top produse vândute
Recomandat pentru restaurant, bar, cluburi

Scrie o recenzie

Nota: HTML nu este tradus!
    Rău           Bună
Captcha